Szeretnéd tudni, hogy…
⇢ miért nem jutnak el az érdeklődők a vásárlásig?
⇢ hogy az oldalad mely részén akadnak el?
⇢ az oldalon mely szövegeket kellene átírni vagy képeket kicserélni, hogy az érdeklődő magára ismerve vásároljon?
⇢ hányszor nézték meg weboldaladat vagy annak bizonyos aloldalait?
⇢ melyik aloldalról nem böngésznek tovább a látogatók?
⇢ melyik része az oldaladnak a legnépszerűbb?
Készítünk neked, egy olyan jelentéscsomagot, ami megmutatja, hogy milyen problémák lehetnek a weboldaladdal. Nem, nem programozási szinten, hanem a látogatók szemszögéből!
Ez hogyan lehetséges? Van egy módszerünk…
Amikor egy látogatód az oldaladat böngészi, akkor ez a rendszer képes ezt figyelni és rögzíteni, hogy például melyik aloldaladat nézi éppen valaki, az oldal mely részét nézte hosszabb, vagy rövidebb ideig, mikor hagyta el az oldat. Ha tudjuk, hogy hol távoznak a vevők, ott kell majd javítanunk az oldal tartalmát.
Persze ezenkívül még más adatokat is rögzít: méri, hogy mennyi időt töltenek a látogatóid az oldalon, milyen eszközökről érkeznek, melyik országból, még azt is, hogy milyen felbontást használnak.
Oké, de mire jók ezek az adatok?
Arra, hogy következtetni tudjunk, hogy a weboldal mely részei nem megfelelőek az ügyfelek szemszögéből
Hogy működik?
Egy követő kódot kell betenni a weboldalad vagy a webshopod főoldalára. Csak egy egyszerű másolás – beillesztésről van szó. Ha nem tudod beilleszteni, akkor tudunk segíteni ebben: ehhez szükségünk van a weboldalad FTP elérhetőségére.
A honlapod oldalainak elemzése
Külön-külön láthatod az oldalad főbb aloldalainak statisztikáit. Olyanokat, mint például: mennyien látogatták azt az aloldalt, átlagban mennyit töltöttek el ott, összesen hány percet böngésztek a látogatók.
Többek között ehhez hasonló táblázatot kapnál tőlünk:
Összesítés | Tegnap | Ma | Különbség % |
Látogatók | 38 | 45 | +15% |
Teljes látogatási idő | 2 óra 26 perc | 2 óra 53 perc | +16% |
Átlagos látogatás hossza | 3 perc | 3 perc 14 mp | +8% |
Visszafordulási arány | 13.6% | 11.3% | -20% |
Van egy jelentésünk, amivel ezeket megtudhatod! Akár hőtérképpel összevetve is.
Hőtérkép
Ha láttál mar valaha hőtérképet, akkor tudod, hogy miről van szó: a weboldaladról a rendszer készít egy hőtérképes megjelenítést a látogató egerének pozíciója alapján: ezt használjuk fel arra, hogy megfelelő helyen tudjunk módosítani az oldal kinézetén vagy épp akár a szövegezésén.
Ha a hőtérkép nem jelez semmit, azt jelenti, hogy a látogatóknak nem volt érdekes az a rész és ideje módosítanod!
A hőtérképen a kék színtől egész a pirosig terjed a színskála: minél “pirosabb”, annál többet “álltak” azon a területen a látogatóid.
Forgalom
Van egy olyan jelentésünk, amiből kiderül számodra, hogy a látogatóid honnan találnak az oldaladra. Jelenleg 8 különböző kategóriát tudunk megkülönböztetni:
Nézzük, hogy mi is van ebben a jelentéscsomagban
Milyen információkat?
- hőtérképes jelentések
- forgalmi jelentések
- milyen eszközökről látogatják az oldalad
- földrajzi információk
Te pedig mindezt megkapod:
- E-mailben
- PDF-ben és Wordben csatolmányként
- Heti jelentés esetén a következő hét első munkanapján
- Havi jelentés esetén a következő hónap első munkanapján
Pontosan miért is jó nekem ez a jelentéscsomag?
A következő előnyeid származnak belőle: | |
---|---|
Több szolgáltatást kapsz egy csomagban Weboldal elemzés, Statisztikai elemzések, Marketing tanácsok | |
Nem neked kell figyelned minden statisztikát | |
Átfogó statisztikát kapsz a weboldaladról egy jelentésben | |
Több időd marad a fontosabb céges dolgokra | |
Megnövelheted a bevételed | |
Több időd marad az ügyfelekkel foglalkozni | |
Könnyebben szerezhetsz új ügyfeleket | |
Könnyebben megcélozhatod a korábbi látogatókat | |
Egyszerűbben összeállíthatod a hirdetéseket, mert megtalálod a megfelelő célcsoportot | |
Kevesebbe kerülnek a hirdetések, mert tudod, hogy kit kell célozni velük | |
Kiemelheted az ügyfeleidnek legérdekesebb terméked, szolgáltatásod |